DE LA CANAPEA LA MARATON, IN 4 LUNI

creat si prezentat de Andrei Rosu

INROLEAZA-TE SI SCHIMBA-TI VIATA!

Alearga fara griji. Scapa de kilogramele in plus. Imbunatateste-ti forma fizica. Creste-ti nivelul de fericire. Termina un maraton. Sarbatoreste. Repeta!

DESPRE CE
ESTE VORBA?

Un program online care te ajuta sa te ridici de pe canapea, sa integrezi cu usurinta alergarea in stilul tau de viata, fara accidentari si fara a iti neglija familia, prietenii sau cariera si, in maxim 4 luni, sa poti alerga un maraton (adica 42 de kilometri si 195 de metri). La finalul programului:

  • vei avea mult mai multa incredere in tine,
  • te vei simti excelent in pielea ta,
  • vei fi eroul celor din jurul tau,
  • vei avea un stil de viata in care alergarea este parte integranta,
  • vei sti ca poti realiza orice, atat in viata personala cat si in cea profesionala!

CAND POT INCEPE?

Acum. De indata ce achiti taxa de inrolare, primesti un e-mail cu mesajul meu de bun venit si cu instructiuni generale. Apoi, timp de 4 luni, primesti saptamanal planul de antrenament si resursele video (vezi mai jos cateva informatii despre ele).

CE CONTINE ACEST PROGRAM?

Un plan saptamanal de antrenament si un set de 16 resurse video (plus doua bonus!) in care iti impartasesc strategiile mele de mentinere pe termen lung a motivatiei si de integrare a alergarii in rutina zilnica, tehnici de respiratie, relaxare, incalzire si alergare fara dureri, exercitii de stretching si de intarire a musculaturii, informatii despre hidratare si nutritie, modalitati de abordare a antrenamentelor si a curselor, precum si solutii eficiente pentru recuperare rapida.

Structura programului

In fiecare saptamana primesti de la mine un plan de antrenament, pentru urmatoarele 7 zile. La inceput, antrenamentele includ atat alergare (usoara), cat si mers (pe jos!), astfel incat sa ii permitem organismului tau sa se adapteze, gradual, la efort.

La pachet cu acest plan, primesti saptamanal si cate o resursa video, in care descoperi ‘secretele’ care m-au ajutat sa duc la bun sfarsit atat de multe proiecte de succes. Daca reusesti sa bifezi numarul minim de antrenamente recomandat pentru saptamana respectiva, esti gratificat si poti trece la nivelul urmator!

Saptamana 1 – Acomodarea

  • 1. Acomodareaafli ce trebuie sa bifezi inainte a incepe antrenamentele pentru maraton
  • te familiarizezi cu logistica necesara alergarii
  • iti ofer solutii pentru a implementa rapid antrenamentele in stilul tau de viata

Saptamana 2 – Respiratia

  • 2. Respiratiaafli cum se respira eficient in timpul alergarii
  • vezi un experiment interesant (si util)
  • iti insusesti o tehnica de respiratie care te ajuta sa elimini rapid durerile ce pot aparea in zona abdomenului cand alergi

Saptamana 3 – Relaxarea

  • 3. Relaxareinveti cateva strategii de relaxare a corpului pe intreaga durata a alergarii 
  • afli cum poti folosi tehnicile de relaxare pentru a avea antrenamente si curse reusite
  • minimizezi impactul alergarii asupra articulatiilor

Saptamana 4 – Incalzirea

  • 4. Incalzireintelegi mai bine importanta includerii incalzirii in rutina de antrenament
  • iti impartasesc principalele exercitii de incalzire pe care le fac constant
  • afli care sunt lucrurile pe care trebuie sa le eviti pe parcursul incalzirii

Saptamana 5 – Tehnica de alergare / Pasul

  • 5. Alergare pt 1 - mersvei sti cum se face tranzitia de la mers la alergare
  • afli care este lungimea optima a pasului, pentru a evita accidentarile
  • aterizarea “pe varf” versus aterizarea “pe calcai”

Saptamana 6 – Tehnica de alergare / Cadenta

  • 6. Cadentaimportanta cadentei si masurarea ei
  • afli care este cadenta optima pentru alergare
  • cum folosim corect muzica in antrenamente

Saptamana 7 – Tehnica de alergare / Postura

  • 7. Alergare - Tehnicate familiarizezi cu postura corecta a corpului in timpul antrenamentelor
  • afli strategii de corectare si imbunatatire rapida a tehnicii de alergare
  • accesorii pe care le putem folosi pentru a mentine o postura corecta

Saptamana 8 – Revenire si stretching

  • 8. Stretchingimportanta revenirii si a stretching-ului dupa efort
  • te familiarizezi cu principalele exercitii de stretching post-antrenament
  • accesorii pe care le poti folosi pentru a accelera refacerea musculaturii

Saptamana 9 – Mentinerea motivatiei

  • 9. Motivatiaafli cum poti face fata perioadelor stresante din viata personala si profesionala
  • strategii pentru a redobandi rapid “cheful” de antrenament
  • obiceiuri si instrumente utile

Saptamana 10 – Hidratarea

  • 10. hidrateafli cat, cand si ce lichide sa consumi inainte, in timpul sau dupa antrenament
  • beneficiile hidratarii corecte
  • accesorii si sisteme de hidratare

Saptamana 11 – Nutritia

  • 12. Nutritieiti impartasesc regulile de nutritie dupa care ma ghidez zilnic
  • cate calorii (si ce structura) trebuie consumate pentru refacere sau pentru a slabi
  • cand este recomandata folosirea suplimentelor

Saptamana 12 – Intarirea musculaturii

  • 11. Musculaturabeneficiile antrenamentelor pentru intarirea musculaturii
  • frecventa acestui tip de antrenamente
  • iti arat principalele exercitii pentru intarirea musculturii

Saptamana 13 – Prevenirea accidentarilor

  • 13. Accidentariafli care sunt cauzele majore ale accidentarilor
  • solutii pentru tratarea rapida a durerii si contracturilor musculare
  • modalitati eficiente de prevenire a accidentarilor

Saptamana 14 – Incarcarea inainte de cursa

  • 14. Incarcarede ce este necesara incarcarea inainte de o cursa
  • cand, cum si cu ce se face o incarcare eficienta a corpului inainte de un maraton
  • despre descarcare si reincarcare

Saptamana 15 –  Strategia de cursa

  • 15. Strategia de cursamotive pentru care merita sa ai o strategie de cursa
  • strategii excelente pentru un maraton reusit
  • cum poti depasi rapid momentele grele ale cursei

Saptamana 16 –  Recuperarea

  • 16. Recuperareimpactul curselor de anduranta asupra organismului
  • afli care este cel mai bun moment pentru a incepe recuperarea
  • strategii pentru recuperare rapida dupa curse / antrenamente intense

Si acum.. poti alerga maratonul!

CE SE INTAMPLA DACA PROGRESUL PE CARE IL FAC NU ESTE MULTUMITOR?

Primesti inapoi, integral, taxa de inrolare, in maxim 14 zile de la solicitarea acesteia.

INROLEAZA-TE SI SCHIMBA-TI VIATA!

Alearga fara griji. Scapa de kilogramele in plus. Imbunatateste-ti forma fizica. Creste-ti nivelul de fericire. Termina un maraton. Sarbatoreste. Repeta!

INROLEAZA-TE ACUM
200 euro/luna*
*programul dureaza 4 luni